Náš podporný systém agentov ti pomáha efektívne riešiť akékoľvek otázky alebo problémy. Dôležité je kontaktovať to správne oddelenie:
Oddelenia podpory:
- Návštevnícka podpora
- Určená pre všeobecné otázky verejnosti, rodičov a záujemcov o skauting.
- Príklady: "Ako sa môžem prihlásiť do skautingu?", "Kedy je najbližšia akcia?"
- Technická podpora
- Riešenie technických problémov, chýb, problémov s prihlásením, profilom, kalendárom a pod.
- Príklady: "Nefunguje mi prihlásenie", "Nevidím svoj profil", "Kalendár nezobrazuje akcie"
- HQ Team (veliaci tím)
- Určené pre zložitejšie, organizačné alebo systémové záležitosti.
- Príklady: "Chcem zmeniť funkciu vedúceho", "Riešim zložitú komunikáciu medzi oddielmi"
Ak si nie si istý, kontaktuj najprv návštevnícku podporu. Tímy ťa vedia presmerovať.