Úvod
Tento návod vás prevedie základnými krokmi, ako začať používať Agenda systém. Naším cieľom je zabezpečiť, aby ste mohli zapisovať dochádzku členov na družinovkách a akciách.
Krok 1: Zaregistrujte si účet
Ak ešte nemáte účet, navštívte našu stránku a kliknite na tlačidlo "Registrácia". Zadajte požadované informácie, ako sú:
Meno a priezvisko
Emailová adresa
Heslo
A ďalšie
Po registrácii sa prihláste do svojho účtu.
Krok 2: Aktivácia účtu
Po registrácii musíte počkať na schválenie správcom.
Krok 3: Začnite používať produkt
Prejdite na hlavnú obrazovku: Po prihlásení sa dostanete na dashboard alebo domovskú stránku.
Vyberte funkciu alebo službu: Prejdite kurzorom myši na položku svojho prihláseného účtu a počkajte kým sa menu rozbalí, následne vyberte možnosť AGENDA.
Začnite zapisovať do vami zvolených dátumov: Postupujte podľa pokynov na obrazovke, aby ste zapísali jednotlivých členov, ktorí sa schôdzky zúčastnili
Krok 4: Tipy na efektívne používanie
Všetci, ktorí boli na schôdzke treba od kliknúť, následné tí, ktorí neboli budú označený absenciou.
Administrátor následne po vašom zapísaní dochádzky, vygeneruje zoznam prítomných a zašle na spracovanie.