Ako môžeme pomôcť?

1. Ako používať Agenda systém

Úvod

Tento návod vás prevedie základnými krokmi, ako začať používať Agenda systém. Naším cieľom je zabezpečiť, aby ste mohli zapisovať dochádzku členov na družinovkách a akciách.

Krok 1: Zaregistrujte si účet

Ak ešte nemáte účet, navštívte našu stránku a kliknite na tlačidlo "Registrácia". Zadajte požadované informácie, ako sú:

  • Meno a priezvisko

  • Emailová adresa

  • Heslo

  • A ďalšie

Po registrácii sa prihláste do svojho účtu.

Krok 2: Aktivácia účtu

Po registrácii musíte počkať na schválenie správcom.

Krok 3: Začnite používať produkt

  1. Prejdite na hlavnú obrazovku: Po prihlásení sa dostanete na dashboard alebo domovskú stránku.

  2. Vyberte funkciu alebo službu: Prejdite kurzorom myši na položku svojho prihláseného účtu a počkajte kým sa menu rozbalí, následne vyberte možnosť AGENDA.

  3. Začnite zapisovať do vami zvolených dátumov: Postupujte podľa pokynov na obrazovke, aby ste zapísali jednotlivých členov, ktorí sa schôdzky zúčastnili

Krok 4: Tipy na efektívne používanie

  • Všetci, ktorí boli na schôdzke treba od kliknúť, následné tí, ktorí neboli budú označený absenciou.

  • Administrátor následne po vašom zapísaní dochádzky, vygeneruje zoznam prítomných a zašle na spracovanie.